Klacht
Klachtenprocedure: Uw stem telt – Samen zoeken naar een oplossing
Wij begrijpen dat elk verhaal uniek is en elke wens persoonlijk. Daarom streven wij altijd naar een persoonlijke oplossing die op maat is gemaakt, want dat is waar we in gespecialiseerd zijn. Met onze uitgebreide middelen en toegewijd team zetten we alles op alles om onze beloftes waar te maken. Ons doel is om onze klanten 100% tevreden te stellen, en we blijven doorgaan totdat we een oplossing hebben gevonden waar u volledig tevreden mee bent.
In het geval dat u onverhoopt niet tevreden bent met onze dienstverlening en u een klacht of suggestie wilt delen, staan wij voor u klaar. U kunt uw klacht indienen via het digitale contactformulier op onze website, waar u ons kunt vertellen wat uw klacht of suggestie inhoudt. Na ontvangst sturen wij u een bevestiging van ontvangst.
U heeft ook de mogelijkheid om uw klacht te sturen naar klacht@kophuyshoren.nl of per post naar het volgende adres:
Kophuys Horen Herenstraat 19 2681 BC Monster
Uw klacht zal worden onderzocht door de verantwoordelijke klachtbehandelaar. Als er vragen of onduidelijkheden zijn met betrekking tot uw klacht, zal er contact met u worden opgenomen. Indien nodig zullen ook interne betrokkenen worden gehoord.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie van www.erisietsmissgegaan.nl of via deze website: http://ec.europa.eu/consumers/odr/