Retourneren

Retourprocedures

Bij Kophuys Horen streven we naar uw tevredenheid bij elke aankoop op kophuyshoren.nl. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw aankoop, dan bieden wij de mogelijkheid om het artikel te retourneren. Wij hanteren enkele voorwaarden die wij graag met u delen, zodat u op de hoogte bent van het retourbeleid.

Hoortoestellen

U heeft recht op een vrijblijvende proefperiode van 30 dagen. Mocht u besluiten niet verder te willen gaan met de hoortoestellen dan kunt u deze weer inleveren bij de audicien. Wilt u ze liever retour sturen neem dan contact met ons op. Om een soepele afhandeling van uw retourzending te garanderen, raden wij u aan om ervoor te zorgen dat uw pakket voldoende gefrankeerd is en gebruik te maken van een traceerbare verzendmethode. Voor uw eigen gemak en gemoedsrust, adviseren wij u om uw retourzending bij voorkeur aangetekend te versturen. Op die manier kunt u de zending eenvoudig volgen en verzekeren wij een snelle en zorgvuldige verwerking van uw retour.

Webshop bestellingen

Na ontvangst van uw bestelling heeft u een bedenktermijn van 14 dagen om aan te geven dat u van de aankoop wilt afzien. Na deze melding heeft u nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Wij vragen u vriendelijk om het artikel in zo goed mogelijke staat, ongebruikt en indien mogelijk in de originele, ongeopende verpakking terug te sturen.
U mag het artikel uiteraard uitproberen, maar houd er rekening mee dat wij kosten in rekening kunnen brengen als het product beschadigd is of in waarde is verminderd door gebruik dat verder gaat dan nodig is om het product te beoordelen.

De herroepingstermijn van 14 dagen gaat in op de dag dat u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt.
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u ons op de hoogte te stellen via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, e-mail of WhatsApp) dat u de overeenkomst wilt herroepen. U kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht. Zorg ervoor dat uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht wordt verzonden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Let op: Uit hygiënisch oogpunt kunnen gehoorbescherming, in-ear draadloze hoofdtelefoons, earscratchers of andere oordoppen niet worden geretourneerd als de verzegeling is verbroken. Batterijen kunnen worden geretourneerd zolang ze niet zijn uitgepakt. Het is niet nodig om de producten uit te pakken om te beoordelen of het de juiste zijn. Indien u de batterijen toch uitpakt, kunnen ze niet meer worden verkocht en wordt de waardevermindering op 100% vastgesteld. In dit geval ontvangt u geen terugbetaling voor de batterijen.

Wij stellen het op prijs als u de reden van uw retourzending aan ons kenbaar maakt, maar dit is niet verplicht. U kunt dit doen door een briefje bij de retourzending te voegen of een e-mail te sturen naar retour@kophuyshoren.nl. Vergeet niet uw naam en bestelnummer te vermelden.

Voor de retourzending dient u voldoende frankering aan te brengen en wij adviseren u om gebruik te maken van een traceerbare verzendmethode. U kunt uw retourzending richten aan:

Kophuys Horen Herenstraat 19 2681 BC Monster

Zodra wij de geretourneerde goederen hebben ontvangen of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggestuurd, zullen wij het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugstorten. Mocht u slechts een deel van uw bestelling retour sturen, dan worden de kosten voor de levering niet vergoed. De terugbetaling zal plaatsvinden met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anders heeft ingestemd. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor dergelijke terugbetalingen.

Webshop

Bestellen en betalen
Bij kophuyshoren.nl kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week uw bestelling plaatsen.
U kunt gemakkelijk betalen via iDeal of middels overboeking.
Kies u voor een accessoires die u door ons aangesloten moet worden dan kunt u ook aan de deur pinnen.

Verzending
Afhankelijk van de grootte van het product versturen wij uw bestelling via:

Brievenpost: er wordt geen track-en-trace verstuurd
Brievenbuspakket: er wordt wel een track-en-tracesysteem uitgezet door postnl. Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan probeert postnl het standaard te bezorgen bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter.
Pakketpost: er wordt een track-en-tracesysteem uitgezet door postnl.
Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan probeert postnl het standaard te bezorgen bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter. Let op, u krijgt geen briefje meer in uw brievenbus als u niet thuis bent!

Verzendkosten
Onze webshop hanteert een standaard verzendkostenbedrag van slechts 3,95 euro per bestelling. Waarom? Omdat we geloven in transparantie en eerlijkheid.
Met dit lage verzendkostenbedrag willen we ervoor zorgen dat het bestellen van uw producten bij Kophuys Horen betaalbaar en toegankelijk blijft. We streven ernaar om uw bestelling snel en veilig bij u thuis te bezorgen, zonder onnodig hoge verzendkosten. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw nieuwe hoortoestel of accessoires, wetende dat uw verzendkosten altijd betaalbaar zijn. Profiteer van gratis verzending wanneer u een HoorTotaal-pakket heeft of gebruikmaakt van ons HoorLease-plan.

Levertijd
De meeste producten worden direct uit voorraad geleverd. Bestellingen die vóór 15.00 uur op werkdagen worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan streven we ernaar om binnen 5 werkdagen te leveren. Zo kunt u snel genieten van uw bestelde producten.